Folyamatfejlesztési szakértő (business analyst)
Alkalmazott - Teljes munkaidő
Állásértesítő
A pozícióról
Megbízónk a hazai és nemzetközi biztosítói szektor kiemelkedő szereplője.
Csapatukba keresünk Business Analyst kollégát.A Folyamat-, és projektmenedzsment területen szenvedélyes szakértők elszánt csapataként azon dolgoznak, hogy üzleti és belső folyamataikat, stratégiai projektjeiket teljes körűen támogassák, azok az üzleti területek legnagyobb megelégedettségére valósuljanak meg.Összetartó csapatként ösztönzik, tudásukkal támogatják egymást, és kiemelt figyelmet fordítanak a folyamatos tanulásra, személyes fejlődésre.
Feladatok
- Üzleti tevékenységhez kapcsolódó folyamatok felügyelete, felmerült fejlesztési igények összegyűjtése, szintetizálása, követelmények megfogalmazása az informatikai terület részére
- Folyamatok kidolgozásakor az érintett szakterületekkel való hatékony konzultáció és együttműködés
- Vállalati stratégiai projektekben való aktív közreműködés
- Új termék bevezetésével párhuzamosan az üzleti folyamatok kidolgozása, specifikációk elkészítése, tesztelése
- Új folyamat bevezetésekor a folyamat intenzív ellenőrzése, javítása
- Meglévő üzleti folyamatok újra gondolása, optimalizálása, az ezekhez kapcsolódó fejlesztések specifikációjának elkészítése, tesztelése
- Rendszeresen jelentkező, a változó ügyfél igényeknek megfelelő támogató folyamatok ellenőrzése, nyomon követése
- Követelményspecifikációk vagy User storyk elkészítése
- Sikeres folyamattesztek végrehajtása
- Új folyamatok sikeres bevezetése, élesítés
Elvárások
- Egy erős kommunikációs képességgel rendelkező, proaktív és nyitott, mellette pedig elemző gondolkodású kollégát keresünk, aki:
- Felsőfokú végzettséggel rendelkezik
- Gyakorlati tapasztalata van (3-5 év) üzleti folyamatokhoz kapcsolódó (IT) fejlesztéseken, projekteken
- Alapszintű SQL ismeretekkel rendelkezik
- Aktív angol nyelvtudással kommunikál (legalább középfok szinten)
- Gyors tanulási hajlandóság és készség jellemzi
- Hatékony a munkavégzése csapatban és önállóan egyaránt
- Kapcsolatteremtő képességgel bír
- Innovatív szemlélete van
- MS Office alkalmazásokat magabiztosan használja
- Üzleti folyamatok iránt érdeklődik, optimalizálásra törekszik
Előnyök
- Pénzintézeti/biztosítói szektorban szerzett tapasztalat
- Nagyvállalati környezetben szerzett gyakorlat
Amit kínálunk
- Hibrid munkavégzés
- Rugalmas időbeosztás
- Szakmai fejlődés támogatás
- Sportolási lehetőségek
- Fittneszterem és étterem a székházban
- Béren kívüli juttatások (cafeteria, céges egészségcsomag)